Heeft u een klacht? Daar komen we samen wel uit
Bij Voetencentrum Flipse staan kwaliteit en service voorop. Onze podotherapeuten en schoentechnologen doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen met uw hulpvraag. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. Wij waarderen uw feedback, samen met u kunnen we de zorg verbeteren.
Mocht u toch niet tevreden zijn over onze praktijk of dienstverlening, dan kun u hiervoor een klacht indienen. Heeft u een klacht, volg dan onderstaand stappenplan. We denken graag met u mee om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Stap 1: Bespreken van uw klacht
We vragen u om uw klacht eerst rechtstreeks te bespreken met uw behandelaar. Vaak kunnen problemen snel opgelost worden in een persoonlijk gesprek. Mogelijk is er slechts sprake van een misverstand of blijkt een klacht toch eenvoudig en snel op te lossen.
Het bespreken van uw klacht kan mondeling tijdens een consult of telefonisch. Als u dat wenst kunt u een afspraak maken om uw klacht rustig te bespreken met de behandelaar.
Stap 2: Klacht indienen bij de klachtenfunctionaris
Ondanks dat onze behandelaar zijn of haar uiterste best heeft gedaan om tot een oplossing te komen, kan het zijn dat u er samen toch niet uit bent gekomen.
In dat geval kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris.
U kunt de klacht ook per post indienen naar het onderstaande adres:
Voetencentrum Flipse, Nieuwe Aamsestraat 67B, 6662 NK Elst Gld
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. We nemen dan binnen 2 weken contact met u op.
Stap 3: Geschillencommissie
Komt u er niet uit met uw eigen behandelaar en met de klachtenfunctionaris, dan kunt u dit aangeven en een beroep aantekenen bij de onafhankelijke. Voor klachten over podotherapie kunt u terecht bij de NVvP, voor klachten over schoentechnologie bij de NVOS-Orthobanda.
U kunt hier alleen een klacht indienen als u de twee eerder genoemde stappen hebt geprobeerd en er toch niet uit bent gekomen.
Podotherapie
Voor een klacht over podotherapie kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici (KLP) Het KLP biedt onafhankelijke bemiddeling. Kijk voor meer informatie op de website van KLP.
Schoentechnologie
Voor een klacht over schoentechnologie kunt u terecht bij NVOS-Orthobanda. Als u zich niet kan vinden in de voorgestelde oplossing of beslissing welke Voetencentrum Flipse aanbiedt, dan kunt u dit aangeven en een beroep aantekenen bij de onafhankelijke klachtencommissie van NVOS-Orthobanda. Kijk voor meer informatie op de website van NVOS.
NVOS-Orthobanda Klachtencommissie / Ambtelijk secretariaat
Tel: 035 – 603 79 64
E-mail: kl******@nv*************.nl