Heeft u een klacht? Daar komen we samen wel uit

Bij Voetencentrum Flipse staan kwaliteit en service voorop. Onze podotherapeuten en schoentechnologen doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen met uw hulpvraag. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. Wij waarderen uw feedback, samen met u kunnen we de zorg verbeteren.

Mocht u toch niet tevreden zijn over onze praktijk of dienstverlening, dan kun u hiervoor een klacht indienen. Heeft u een klacht, volg dan onderstaand stappenplan. We denken graag met u mee om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Stap 1: Bespreken van uw klacht

We vragen u om uw klacht eerst rechtstreeks te bespreken met uw behandelaar. Vaak kunnen problemen snel opgelost worden in een persoonlijk gesprek. Mogelijk is er slechts sprake van een misverstand of blijkt een klacht toch eenvoudig en snel op te lossen.

Het bespreken van uw klacht kan mondeling tijdens een consult of telefonisch. Als u dat wenst kunt u een afspraak maken om uw klacht rustig te bespreken met de behandelaar.

Stap 2: Klacht indienen bij de klachtenfunctionaris

Ondanks dat onze behandelaar zijn of haar uiterste best heeft gedaan om tot een oplossing te komen, kan het zijn dat u er samen toch niet uit bent gekomen.

In dat geval kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris.

Klachtenformulier

U kunt de klacht ook per post indienen naar het onderstaande adres:

Voetencentrum Flipse, Nieuwe Aamsestraat 67B, 6662 NK Elst Gld

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. We nemen dan binnen 2 weken contact met u op.

Stap 3: Geschillencommissie

Komt u er niet uit met uw eigen behandelaar en met de klachtenfunctionaris, dan kunt u dit aangeven en een beroep aantekenen bij de onafhankelijke. Voor klachten over podotherapie kunt u terecht bij de NVvP, voor klachten over schoentechnologie bij de NVOS-Orthobanda.

U kunt hier alleen een klacht indienen als u de twee eerder genoemde stappen hebt geprobeerd en er toch niet uit bent gekomen.

Podotherapie

Voor een klacht over podotherapie kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici (KLP) Het KLP biedt onafhankelijke bemiddeling. Kijk voor meer informatie op de website van KLP.

Schoentechnologie

Voor een klacht over schoentechnologie kunt u terecht bij NVOS-Orthobanda. Als u zich niet kan vinden in de voorgestelde oplossing of beslissing welke Voetencentrum Flipse aanbiedt, dan kunt u dit aangeven en een beroep aantekenen bij de onafhankelijke klachtencommissie van NVOS-Orthobanda. Kijk voor meer informatie op de website van NVOS.

NVOS-Orthobanda Klachtencommissie / Ambtelijk secretariaat
Tel: 035 – 603 79 64
E-mail: kl******@nv*************.nl

Klaar voor pijnvrij bewegen?

Contactwizzard (beknopt formulier)
Op welke manier wilt u contact met ons opnemen?

Ik wil een afspraak maken

Voetencentrum Flipse neemt telefonisch of via de mail contact met u op voor het plannen van een afspraak. U kunt onderstaand uw voorkeur aangeven.
Kennen wij elkaar al?
Voorkeur voor contact
Heb je een verwijzing?
Over de klacht:

Ik wil zelf bellen

Voor contact, meer informatie, onze locaties of het maken van een afspraak kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 16.30 bellen.

Bel mij terug op

Wanneer mogen wij u bellen?
Wij kunnen u terugbellen op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30*
Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, sturen wij u een e-mail.

Mail ons uw vraag of opmerking (wilt u een afspraak maken, klik dan op de optie: Ik wil een afspraak maken)

Voornaam
Achternaam
Geeft u toestemming voor opslag van uw gegevens en gaat u akkoord met onze privacy voorwaarden?*
© Copyright - Voetencentrum Flipse